» Elektronický podpis na podpisovanie faktúr
» KVALIFIKOVANÝ elektronický podpis na podpisovanie faktúr
» Softwér na podpisovanie elektronických faktúr
» Inštalácia, aktivácia, nastavenie a/alebo zaškolenie do podpisovania s ePodpisom
» Konzultácie
» Servisný výjazd technika a cestovné náhrady
» Osobné doručenie
» Dodacie podmienky
» Služba časovej pečiatky
Vybavenie elektronického podpisu na podpisovanie faktúr
– vydáva sa pre spoločnosť / živnosť / fyzickú osobu
- platnosť jeden rok od vydania – 64,96 Eur / 79,90 Eur
- platnosť dva roky od vydania – 105,61 Eur / 129,90 Eur
- platnosť tri roky od vydania – 130 Eur / 159,90 Eur
Vybavenie kvalifikovaného elektronického podpisu na podpisovanie elektronických faktúr
– vydáva sa pre spoločnosť / živnosť
– vhodný napríklad pre verejné obstarávanie v Českej republike
- platnosť jeden rok od vydania – 121,87 Eur / 149,90 Eur
- platnosť dva roky od vydania – 146,26 Eur / 179,90 Eur
- platnosť tri roky od vydania – 178,78 Eur / 219,90 Eur
- kvalifikovaný ePodpis na karte spolu s čítačkou – cena na požiadanie
Softwér na podpisovanie elektronických faktúr
- na BEZPLATNÉ jednotlivé podpisovanie eFaktúr odporúčame softwér Foxit Reader
- riešenia na hromadné podpisovanie a zasielanie elektronických faktúr nás prosím
» kontaktujte «
Inštalácia, aktivácia, nastavenie a/alebo zaškolenie do podpisovania ePodpisom
- nastavenie a vyskúšanie podpisovania faktúr ePodpisom (na diaľku)
32,44 Eur / 39,90 Eur- inštalácia programov na podpisovanie faktúr a ich aktivácia (na diaľku)
64,96 Eur / 79,90 Eur- inštalácia programov na podpisovanie faktúr a ich aktivácia (osobne u klienta + cestovné náhrady)
81,22 Eur / 99,90 Eur- zaškolenie do používania softwéru na podpisovanie elektronických faktúr –
zadarmo k objednávke softwéru a inštalácii
Konzultácie
- každých začatých 30 minút – 48,70 Eur / 59,90 Eur
- bezplatne – po následnom zakúpení služieb alebo softwéru
Servisný výjazd technika a cestovné náhrady
- 97,56 Eur / 120 Eur za hodinu + cestovné náhrady
- 0,325 Eur / 0,40 Eur za kilometer
Osobné doručenie
V dnešnej dobe nie je potrebné, všetko – softwér aj elektronický podpis – vieme nainštalovať a nastaviť na diaľku cez aplikáciu TeamViewer.
Samozrejme, ak by bolo potrebné, inštaláciu, nastavenie, vyskúšanie a zaškolenie vybavíme aj vo Vašej spoločnosti, kde Vám odpovieme na Vaše otázky a vysvetlíme aj všetky ďalšie možnosti ePodpisovania a eKomunikácie.
V cenách za inštaláciu a školenia nie sú zarátané cestovné náhrady. Poplatky za školenie, cestovné náhrady a osobné doručenie je možné rozdeliť aj medzi viacerých objednávateľov.
Dodacie podmienky
Po obdržaní objednávky a zaplatení zálohovej faktúry vybavíme Vašu objednávku do 48 hodín, resp. do dvoch pracovných dní kdekoľvek na Slovensku. Do času sa nerátajú dni víkendu a sviatky. Cena a prípadná zľava sa stanoví dohodou podľa objednaných alebo v minulosti využitých služieb.
Náš tip: Máte otázku ? Ozvite sa nám !
Služba časovej pečiatky
poskytovaná spoločnosťou Disig, a.s. slúži k presnému určeniu času podpísania elektronickej faktúry a ich počet je neobmedzený pokiaľ bude spolu so softwérom objednaný aj elektronický podpis.
Viac o časovej pečiatke…
(Budete presmerovaný na naše stránky o kvalifikovanom elektronickom podpise a po zatvorení okna Vám ostane otvorené aj aktuálne.)
Aktualizované 1.1.2025.
Prvá cena je uvádzaná bez DPH, druhá s DPH. Výška DPH je 23%. Sme platcami DPH.
Spoločnosť BACKGROUND s.r.o. si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť ceny bez predchádzajúceho upozornenia.
Podpornú stránku k elektronickému podpisovaniu faktúr a/alebo dokumentov nájdete tu.