Objednať

    Elektronický podpis na podpisovanie faktúr:

    - vydáva sa pre spoločnosť / živnosť / fyzickú osobu

    Elektronický podpis pre vydaný pre spoločnosť/živnostníka (platnosť 1 rok) - (64,96€ / 79,90€)Elektronický podpis pre vydaný pre spoločnosť/živnostníka (platnosť 2 roky) - (105,61€ / 129,90€)Elektronický podpis pre vydaný pre spoločnosť/živnostníka (platnosť 3 roky) - (130€ / 159,90€)

    Kvalifikovaný elektronický podpis na podpisovanie faktúr:

    - vydáva sa pre spoločnosť / živnosť / fyzickú osobu
    - poskytuje automatické overenie platnosti ePodpisu na faktúre
    - vhodný aj pre verejné obstarávanie v Českej republike

    » bez čipovej karty a čítačky

    Elektronický podpis pre vydaný pre spoločnosť/živnostníka (platnosť 1 rok) - (121,87€ / 149,90€)Elektronický podpis pre vydaný pre spoločnosť/živnostníka (platnosť 2 roky) - (146,26€ / 179,90€)Elektronický podpis pre vydaný pre spoločnosť/živnostníka (platnosť 3 roky) - (178,78€ / 219,90€)

    » spolu s kartou a čítačkou

    Kvalifikovaný ePodpis na čipovej karte spolu s čítačkou – cena na požiadanie

    Pozn.: Podpisy je možné použiť na neobmedzenom počte počítačov naraz pre neobmedzený počet užívateľov.

    Softwér na podpisovanie elektronických faktúr:

    - na BEZPLATNÉ jednotlivé podpisovanie eFaktúr odporúčame softwér Foxit Reader

    Mám záujem o hromadné podpisovanie a zasielanie elektronických faktúr - prosím kontaktujte ma

    Doplnkové služby k elektronickým faktúram:

    Nastavenie a vyskúšanie podpisovania faktúr ePodpisom (na diaľku) - (32,44€ / 39,90€)inštalácia programov na podpisovanie faktúr a ich aktivácia (na diaľku) - (64,96€ / 79,90€)Inštalácia programov na podpisovanie faktúr a ich aktivácia (osobne u klienta + cestovné náhrady) - (81,22€ / 99,90€)Zaškolenie do používania softwéru na podpisovanie elektronických faktúr - zadarmo (k objednávke softwéru a inštalácii)Konzultácie - každých začatých 30 minút – 48,70 Eur / 59,90 Eur alebo zadarmo (k objednávke softwéru a inštalácii)Servisný výjazd technika – 97,56 Eur / 120 Eur / hodinu + cestovné náhrady

    Meno a Priezvisko (povinné):

    Obchodné meno spoločnosti:

    IČO spoločnosti:

    DIČ alebo IČ DPH spoločnosti:

    Zadajte Váš email (povinný):

    Vaše telefónne číslo (povinné):

    Napíšte nám, kedy sa Vám môžeme ozvať s upresnením objednávky a termínu jej vybavenia:

    Poznámka:

    Vyhlásenie: Udeľujem týmto slobodný, vážny súhlas so spracúvaním mojich osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z. z o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorým sa implementuje Nariadenie EÚ č. 2016/679 o ochrane osobných údajov a Smernica EÚ č. 2016/680 o ochrane osobných údajov, prijaté Európskym parlamentom a Radou - General Data Protection Regulation – GDPR spoločnosti BACKGROUND s.r.o. na účely poskytovania služieb pre mňa ako klienta. Súhlas so spracúvaním osobných údajov platí do jeho odvolania, najdlhšie však na dobu určitú 10 rokov. Som si vedomý/á, že tento súhlas je možné kedykoľvek odvolať.

    Vyhlásenie BACKGROUND s.r.o.: Spoločnosť sa zaväzuje chrániť osobné údaje odberateľa podľa najnovšieho nariadenia EÚ o ochrane osobných údajov, žiadnym spôsobom a v žiadnom prípade ich nepostúpiť tretej strane (okrem prípadov, keď to vyžaduje povaha objednávky objednávateľa), nepoužiť ich ani nezneužiť.

    Napíšte prosím "Súhlasím" (povinné):

    Súhlasím so zasielaním aktualizácií a noviniek:
    ánonie

    Antispam - opíšte text z obrázka:

    captcha

    Potvrdenie Vašej objednávky Vám po jej odoslaní zašleme emailom.