Prišla Vám elektronická faktúra ?
Takto si jednoducho overíte, či ju podpísal Váš dodávateľ a či sa eFaktúra od podpísania nezmenila:
- kliknite na „Pole podpisu“ alebo vľavo na ikonku pera
- rozkliknite „Podpísal“ a mali by ste vidieť štyri informácie:
- kto podpísal dokument/eFaktúru
- či je podpis platný
- či sa dokument od aplikovania tohto podpisu nezmenil
- a či je identita autora podpisu platná.
Ak je elektronický podpis platný, dokument sa nezmenil a identita autora ePodpisu je platná, pozeráte sa na eFaktúru, ktorú podpísal Váš dodávateľ.
Najmenej jeden podpis má problémy…
Ak nie a vidíte pri podpise „Otáznik“ alebo informáciu „Najmenej jeden podpis má problémy„ neznamená to, že faktúra nie je v poriadku – vtedy je len potrebné nastaviť dôveryhodnosť ePodpisu:
- kliknite na „Pole podpisu“ alebo vľavo na ikonku pera
- kliknite na „Detaily podpisu“ a „Detaily certifikátu“
- kliknite na kartu „Dôveryhodnosť“ a označte voľby podľa obrázku vpravo, bod 4.
- potvrdťe zmeny, eFaktúru zatvorte a znova otvorte
- mali by ste vidieť informáciu „Podpísané a všetky podpisy sú platné“.
Posielate eFaktúry ?
Tiež bude fajn, ak si do emailu nastavíte informáciu – napríklad takúto…
„Informácia: eFaktúra je podpísaná a zabezpečená elektronickým podpisom v zmysle zákona o DPH č. 222/2004 Z.z., §71 ods.3 písm.d. Pred úhradou si prosím skontrolujte platnosť ePodpisu, či sa dokument od podpísania našou spoločnosťou nezmenil (viď prílohu) a uhraďte ju len v prípade, že podpis je platný a dokument sa od podpísania nezmenil. V opačnom prípade nás prosím kontaktujte.“
Objednajte si Váš ePodpis
Ak ešte ePodpis nemáte, kliknite na tlačidlo „Objednať TERAZ“ a zašleme Vám potrebné informácie.