» Vhodný elektronický podpis na podpisovanie elektronických faktúr

Elektronických podpisov, ktoré si môžete nechať vydať je viac druhov:

  • pre právnickú osobu/živnostníka (najvhodnejší na podpisovanie faktúr)
  • osobný
    • pre fyzickú osobu s uvedením presného emailu
    • pre fyzickú osobu – zamestnanca

Ideálny elektronický podpis (certifikát) na podpisovanie faktúr je certifikát vydaný pre "právnickú osobu/živnostníka", ktorý presne spĺňa Vaše požiadavky na dodatočnú identifikáciu (autorizáciu) Vás ako dodávateľa. Obsahuje Vaše obchodné meno, IČO a email a môžete ho mať nainštalovaný na viacerých počítačoch naraz – podpisovať elektronické faktúry tak môžu viacerí zamestnanci. Certifikát si môžete nechať vydať na pobočke registračnej autority alebo Vám vydanie zabezpečíme, certifikát nainštalujeme a podpisovanie vyskúšame. Platnosť podpisu môžete byť 1,2 alebo 3 roky.

Údaje, ktoré sa uvádzajú v certifikáte sa líšia podľa typu certifikátu:

  • osobný
    • meno a priezvisko (povinný údaj)
    • emailovú adresu (povinný údaj)
    • obchodné meno spoločnosti a/alebo organizačný útvar
    • štát (povinný údaj)
  • pre právnickú osobu (aj živnostníkov)
    • obchodné meno alebo organizačnej zložky (povinný údaj)
    • IČO (povinný údaj)
    • emailovú adresu (povinný údaj)
    • mesto
    • štát (povinný údaj)

Máte už svoj vlastný ePodpis ?

Ak ešte ePodpis nemáte, kliknite na tlačidlo „Objednať TERAZ“ a zašleme Vám potrebné informácie.
 
Objednať TERAZ