Elektronických podpisov, ktoré si môžete nechať vydať je viac druhov:
- pre právnickú osobu/živnostníka (najvhodnejší na podpisovanie faktúr)
- osobný
- pre fyzickú osobu s uvedením presného emailu
- pre fyzickú osobu – zamestnanca
Ideálny elektronický podpis (certifikát) na podpisovanie faktúr je certifikát vydaný pre "právnickú osobu/živnostníka", ktorý presne spĺňa Vaše požiadavky na dodatočnú identifikáciu (autorizáciu) Vás ako dodávateľa. Obsahuje Vaše obchodné meno, IČO a email a môžete ho mať nainštalovaný na viacerých počítačoch naraz – podpisovať elektronické faktúry tak môžu viacerí zamestnanci. Certifikát si môžete nechať vydať na pobočke registračnej autority alebo Vám vydanie zabezpečíme, certifikát nainštalujeme a podpisovanie vyskúšame. Platnosť podpisu môžete byť 1,2 alebo 3 roky.
Údaje, ktoré sa uvádzajú v certifikáte sa líšia podľa typu certifikátu:
- osobný
- meno a priezvisko (povinný údaj)
- emailovú adresu (povinný údaj)
- obchodné meno spoločnosti a/alebo organizačný útvar
- štát (povinný údaj)
- pre právnickú osobu (aj živnostníkov)
- obchodné meno alebo organizačnej zložky (povinný údaj)
- IČO (povinný údaj)
- emailovú adresu (povinný údaj)
- mesto
- štát (povinný údaj)
Máte už svoj vlastný ePodpis ?
Ak ešte ePodpis nemáte, kliknite na tlačidlo „Objednať TERAZ“ a zašleme Vám potrebné informácie.